Luckiest girl in the world

Att vara en au pair och flytta hemifrån till ett helt nytt land är helt klart tufft. Ens vänner blir som ens familj och dom finns där i vått och torrt. Av alla mina underbara vänner så finns det två som är extra speciella för mig. Just för att vi har delat så många stunder tillsammans. Jag och Katharina var som systrar i St. Charles och under en period så åkte vi till gymmet tillsammans efter jobbet varje dag. Vi hade världens bästa sleepovers och playdates tillsammans med barnen. Varje sekund jag spenderade med henne så var jag lycklig. Mitt år i Chicago hade nog aldrig varit så perfekt som det var utan henne vid min sida. 
 
När jag sa hejdå till henne så trodde jag att jag aldrig någonsin skulle kunna hitta en vän som henne igen. Vilket i och för sig är sant då det inte finns någon i hela världen som henne. Sen så kom jag till Atlanta och det var kanske inte som jag hade trott att det skulle bli. Jag är väldigt lycklig här men jag saknar den kontakten till min värdfamilj som jag hade i Chicago. En extra värme och kärlek. Men till min räddning så träffade jag Codie. Världens roligaste människa som alltid finns där för mig. Vi är som ett gift par och hon bor i mitt hus på helgerna och vi lagar mat till varandra. Vi tänkter exakt likadant och vi har alltid roligt även om vi inte gör någonting. 
 
Dom här åren har gett mig så mycket mer än minnen för livet, dom har gett mig världens underbaraste vänner. Katharina och Codie, jag önskar att alla hade så fina vänner som er! Jag har inte bara funnit en, utan två soulmates ♥ 
 
Så varför är jag världens lyckligaste just idag? Jo om ca, 4h så kommer Katharina att gå in genom min dörr och bo hos mig i en vecka. Att ha dom båda två på ett och samma ställe, under samma tak, kan man bli lyckligare?
 
Världens finaste ni ♥ 
 


_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Mami

Ni förtjänar varandra ❤❤❤!
Mami & Babo

Svar: ❤❤❤❤❤
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2015-02-06 ♡ 19:51:12
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------