Tomorrow

Imorgon är det dags. Dagen som jag har fasat för ända sen jag kom hit för ett år sedan. Dagen då jag måste säga hejdå till min fina familj och min vardag här i Chicago. Sa hejdå till downtown Chicago igår och idag var det dags för att säga hejdå till några av mina närsta vänner. Finaste tjejerna någonsin och jag har haft sån tur som träffat dom allihopa! Tusen tack för att ni kom hit och gjorde min sista dag lite lättare. Saknar er redan ♥ 
 
Gav min scrapbook som jag jobbat på under hela året till familjen idag. Alla stunder vi delat tillsammans finns där i. Så många roliga minnen som jag kommer att ha med mig hela livet. Fina fina familjen. Man får verkligen en bonus familj när man åker iväg som en au pair. Och jag är så glad att min familj där hemma och min värdfamilj kommer så bra överens och att dom har fått träffa varandra! Helt klart det bästa beslutet jag gjort att åka som au pair, och just nu känns det så himla bra att jag bestämde mig för att förlänga mitt år. Jag är inte redo att lämna mitt amerikanska liv än och det finns så mycket mer att uppleva. 
 
Morgondagen kommer helt klart att bjuda på blandade känslor.. lyfter från Chicago med ett tungt hjärta och många svåra hejdån, men landar i Atlanta med ett nytt äventyr framför mig.
 
Avslutar detta deppinlägg med en bild från i söndags då jag och Evelina (familjens nya au pair) var uppe vid 6 för att kolla på soluppgången downtown Chicago. Världens bästa stad ♥ 
 

_______ Kommentarer ____________________________________