My new place

Kom fram till Atlanta igår eftermiddag och har jobbat min första dag idag. Det har gått jättebra och barnen är mer än glada över att jag är här. Jag har turen att ha ett helt eget gästhus som jag kan komma och gå i hur jag vill med kök, badrum, vardagsrum och tvättstuga. Många som vill veta hur det ser ut så jag tänkte dela med mig av lite bilder jag tog idag! Hann packa upp allt igår vilket var väldigt skönt. På sista bilden är min bil som jag kommer att köra här, haha så söt.
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Marianne

På plats!! Kul att kolla in ditt nya "hem". Det ser mysigt ut!
Jag förstår att det måste varit hur jobbigt som helst att lämna Chicago och din fina familj... Nu håller jag tummarna för att det blir ännu en superupplevelse, för dig! Hoppas att du träffar många fina kompisar, även denna gång. Kramar från Marianne

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-09-04 ♡ 20:56:30
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Anonym

Hej Kristin! Va fint och gulligt "ditt nya egna hus" ser ut! Lite häftigt att ha ett helt hus och kunna bestämma lite mer själv! Skönt att det känns bra med den nya familjen också! Tänker på dig och blir imponerad av dig och dina nya utmaningar! Sköt om dig! Kram Marre

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-09-05 ♡ 10:09:01
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Olivia

Du måste byta ut din header och beskrivningen om diiiiig

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-09-13 ♡ 22:11:13
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------