Disney cruise - The Ship

I lördags så kom jag och min värdfamilj hem från en av de bästa veckorna i mitt liv. Vi var som sagt på en Disneykryssning och bara båten i sig var helt sjuk så jag tänkte tillägna den här inlägget till bara bilder som har med båten att göra. Vi gjorde ju även 3 stopp (egentligen 4 men jag gick bara av båten på 3) så det kommer i varsitt inlägg också! Har inte riktigt kollat upp med min nya värdfamilj om det är okej för dom att jag lägger upp bilder på barnens ansikten så jag väntar med det tills jag vet till 100%.
 
Lite kort om båten dårå, Disney Fantasy. Helt sjukt stor med en vattenrutschkana som gick uppe på båten och som var delvis öppen och genomskinlig. Fem restauranger, frukost- och lunchbuffé från himmelriket, glassmaskiner och strutar som fanns till klockan 11 på kvällen varje dag, tre pooler och en avgränsad vuxenavdelning där ingen under 18 fick komma in, gym, spa, bio, teater, kids-camp där man kunde droppa ungarna under dagen, nattklubbar och så mycket mer. 
 
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________