20 år

I lördags så fyllde jag 20 år, min andra födelsedag här borta i staterna. Fick fina blommor och brev på posten så det kändes inte allför ensamt. Tusen tack till alla som har skrivit grattis! Spenderade förmiddagen i Perry, GA med att springa Zombie run som var något av det roligaste jag har gjort. Åkte dit själv men hittade två snubbar att springa med som dessutom hade en biljett till mig som jag inte behövde betala för. Så himla snälla, älskar amerikaner! Vi sprang som en team så även fast jag och en av killarna blev "infected" av zombisarna så fick vi Survivor medaljer allihopa. Efteråt så bjöd dom mig på lunch också, hade det jättetrevligt och jag skrattade konstant. När jag kom hem sen så blev det lite skype och sen gjorde jag mig iordning snabbt för middag med tjejerna. Jag, Codie, Michelle och Louise gick och åt på en mexicansk restaurang och sen så drog vi till en fest och jag tror att vi kom hem runt 4 på natten. Min 20 årsdag blev helt klart bättre än jag någonsin hade trott. Ibland är livet bra najs. 
 
För er som inte fattar vad Zombie run som jag gjorde är för något så kolla den här videon https://www.youtube.com/watch?v=1dKzkBqAArE
b ä s t a  e v e r 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ sofie

Åh, grattis så mycket i efterskott!!! Du verkar ha det riktigt bra där borta, njut nu och så får vi ses igen när du kommer hem till Sverige igen! :) Puss!

Svar: Tack Sofie :)) tack det ska jag göra, vi får ha reunion i Stockholm! Kram
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://allaroundtheglobe.blogg.se                2014-10-29 ♡ 19:22:50
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Marianne

Kul att läsa om ditt roliga race! Snacka om tur...att träffa två killar som ger bort en startbiljett. Det var du värd!
Födelsedagen verkar ha varit toppen. Ännu en gång...stort grattis! På ditt konto, sitter en liten gåva från mig och Thomas...
Kram :-)

Svar: Ja supertur, dom var jättetrevliga också. Tusen tack, det hade ni ju inte behövt göra ;) Kram!!
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-10-30 ♡ 18:36:13
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------