Candy land

Två till paket har droppat in under helgen, ett från faster och kusinerna och ett från Maria. Tack så mycket!! Blir så otroligt rörd att så många tar sig tiden att skicka saker till mig, så tacksam ♥ 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Hannah

Hej Kristin jag har följt din blogg sedan du bodde i Chicago och du verkar ha det riktigt bra i USA och jag gillar verkligen din blogg! Jag såg att du bor i ett eget litet hus på tomten hos din nya familj, hur är det? Jämfört med hur du bodde hos din gamla familj (antar att du bodde i ett vanligt rum då)? Verkar riktigt lyxigt :) ha det bra, kram!!

Svar: Förlåt för sent svar! Hej Hannah, vad kul att du följt min resa och tack för att du hänger kvar! Ja jag bor ju helt ensam nu i ett litet hus vilket är hur skönt som helst. Som att ha flyttat hemifrån på riktigt. Jag lagar min egna lunch och mat på helgerna och när jag inte jobbar så är det lättare att känna mig ledig än vad det är om man bor med familjen. Så skillnader är väl att jag känner större frihet, jag har ingen curfew som många har när dom bor med familjen, jag kan ha folk över när jag vill och vem jag vill :) Enda nackdelen som jag ser är att jag inte spenderar lika mycket "spontan" tid tillsammans med min värdfamilj, jag går nästan aldrig in till det stora huset om jag inte har en riktig anledning. Lite ensamt och tråkigt vissa dagar men så skönt med sitt egna. Men jag skulle absolut inte ha något emot att flytta in till familjen om det skulle va så :)
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-11-14 ♡ 01:22:56
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------