Friday May 16

Vädret här går verkligen upp och ner varje dag. Förra veckan var det shorts och barbent som gällde och idag så snöade det för några minuter. Blir galen om sommaren inte kommer hit på riktigt snart!!!
 
Har en del att skriva om och massor med bilder att lägga upp men det får vänta för idag så kommer nämligen Daniel hit!!! Ska snart sätta mig i bilen och åka till O'hare och sen blir det att bo på hotell hela helgen. Det blir hotell nästa helg också och sen torsdagen efter blir det New York!! Ska blir hur kul som helst och just nu håller jag på att dö av nervositet, satan asså,
 
Kan väl iaf slänga in lite snabbt att jag äntligen avslutat min collegekurs i business här borta så 3 credits klara där! Har några uppgifter kvar att lämna in från weekendkursen men efter det så är jag klar med alla mina credits. Collegekursen var faktiskt riktigt rolig och jag känner att jag har lärt mig mycket som jag kommer att kunna ha användning av i framtiden! 
 

_______ Kommentarer ____________________________________