Coming home for Christmas

Förra helgen så flög jag till Chicago på fredagskvällen och överraskade min värdfamilj med en liten snabbvisit. Evelina, deras nya au pair, hjälpte mig att planera allt och så hämtade hon upp mig på flygplatsen. Så himla snällt! Dom anade ingenting så dom blev väldigt förvånade när jag kom ner för trappen. Ungarna blev jätteglada och Bill och Cindy likaså. Min goa Chicagofamilj. Saknar dom så otroligt mycket och det var kul att få träffa dom igen såhär runt jul. Har ju bara varit borta i 3 månader men det jag byggde upp med den familjen under ett år betyder så himla mycket för mig. Ska tillbaka även i mars och sen i juni innan jag kommer hem. Umgicks med familjen hela lördagen och vi hand bl.a. med lite julshopping, lunch och sen så drog jag och min värdpappa till gymmet en snabbis. Till middag blev det deep dish och då hade även min älskade Sophie kommit över ♥ 
 
På söndagen så skulle jag flyga tillbaka till Atlanta vid 20.00 så jag hade gott om tid att hänga downtown med mina älskade vänner. Måste bara säga att satan va fina vänner jag har!! Njöt för fullt av att vara tillbaka i min stad med Sophie, Becca och Sofia vid min sida. Vi träffades på Starbucks, åkte skridskor och vandrade runt bland julbelysningen. Saknade dock Katharina sjukt mycket, det är inte riktigt samma sak utan henne. Fick även träffa Linnea en snabbis på Vapiano när i körde julklappsleken och så hängde Evelina på oss under dagen. Tack för en grym helg allihopa ♥  Ni är underbara!
 
Bilderna är en blandning av mina bilder, Beccas och Sofias
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________