3 months in Atlanta

December är här guys, hur fort går inte tiden? Jag har redan varit här i 3 månader. 3 månader i Atlanta med en ny familj, nya vänner, nya rutiner och ett nytt eget hus. Samtidigt som det känns som att jag kom hit igår så känns det som evigheter sedan jag såg mina pluttar i Chicago. Saknar mitt liv i Chicago vissa dagar men är så glad att jag valde att förlänga med den här familjen. Ungarna är väldigt mysiga och jag har fått nya fina vänner. Ska iaf åka och hälsa på i Chicago över helgen den 12-14. Längtar till att få träffa familjen igen och bästa vännerna ♥ 
 
Firade Thanksgiving i torsdags följt av lite Black Friday shopping. Rolig högtid det där. Man äter massor med kalkon och sweet potato, och sen kollar man fotboll. Vi var hemma hos min värdmammas moster och alla var väldigt trevliga. Alltid lika svårt när man ska försöka passa in på någon annans släktmiddag, men som tur är så är dom flesta väldigt välkomnande. 
 
I övrigt så händer det inte så jättemycket just nu, har hunnit med att vara magsjuk och lite sånt men annars är allt bra. Sumerar november månad med lite bilder.
 
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Rebecca

can't wait!!!!! saknar dig så jag spricker <3

Svar: saknar dig också!!!! längtar ♥
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://rebeccainchicago.blogg.se                2014-12-02 ♡ 18:24:27
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------