Friday April 25

Igår så hängde mamma med mig och ungarna större delen av dagen. Pappa låg och vilade på hotellet medans vi var i parken och njöt i solen. Jag och ungarna hann även med att göra bird feeders av kottar, jordnötssmör och fågelfrön. Tips till alla au pairer där ute!
 
Ungarna älskar nu mer min mamma mer än mig och dom har jättekul med mina föräldrar så det här lär väl bli en lätt vecka för mig! Skönt med lite hjälp ;)
 
På kvällen så drog vi till downtown St Charles och åt jättegod italiensk mat och så blev det froyo till efterrätt, grym dag!!
 
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Marianne

Härliga bilder! Fortsätt att ha det mysigt tillsammans och hälsa päronen. Kram Marianne å Thomas

Svar: Tack!! Det ska jag göra! Kram Kristin
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-04-27 ♡ 07:39:15
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------