He keeps me warm

Idag sa jag hejdå till min allra bästa vän, min älskade och fina pojkvän. Det är i stunder som den här som jag frågar mig själv vad det är jag håller på med. Jag ska alltså flytta till andra sidan jordklotet i ett år och lämna alla som jag älskar?! Men jag vet att det kommer vara värt det i slutändan och klarar jag det här så klarar jag allt. Man måste våga lita på varandra och följa sina drömmar. Även om det gör fruktansvärt ont att släppa taget om någon som man vill spendera varje sekund med.
 
Älskar dig
 
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Marianne

Dagarna rusar iväg... Nu har du nog gjort ett av de tuffare avskeden! Vi skickar massor av kramar och önskar lycka till, "Honey Bunny"! Kram Marianne & Thomas

Svar: Tiden har verkligen gått fort! Ja det kändes kan jag lova! Tack så mycket, håll ställningarna åt mig här hemma nu ;) Kram
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-09-01 ♡ 19:55:21
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Sabrina

Hej! Härlig blogg. Jag ska också inom en snar framtid förflytta mig till USA ett år för att jobba som au pair. Men har en liten fundering. Hur klarar du av att vara ifrån din pojkvän. Jag förstår inte riktigt hur jag ska klara av att vara ifrån min. Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte åker, men det är så jobbigt att tänka på just för att vi kommer vara ifrån varandra i ett år. kram/ sabrina

Svar: Hej, tack! :) Vad roligt, vart i USA ska du bo? Än så länge går det faktiskt väldigt bra. Trots att jag saknar honom så har jag så fullt upp med jobb och roliga saker hela tiden så man hinner inte riktigt tänka efter. Och att skriva mycket med varandra, om vardagliga grejer hjälper. Då känns det inte riktigt att man är så långt ifrån varandra. Innan jag åkte hit så hade vi varit tillsammans i 3 år så vi vet var vi har varandra, vilket är väldigt viktigt. Sen så kan dom ju alltid komma och hälsa på! Jag ångrar inte en enda sekund att jag åkte hit och jag är det ment to be så klarar ni det!Kram
Kristin Wannemo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-12-13 ♡ 20:16:40
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------