Wednesday November 6

Kom hem från konserten vid ett idag så idag har jag varit en lagom sämst au pair. Så trött och sliten av så lite. Kanske för att man jobbar 9h/dag Monday-Friday och sen har helger som är kanske lite för roliga och hektiska. Kan man gå in i väggen som au pair? 
 
P!NK igår med Rebecca var iaf hur grymt som helst. P!NK har världens bästa röst, snyggaste kroppen, coolaste attityden och gör sig riktigt bra live. Hur nöjd och glad som helst och så glad att jag tog med mig finaste Becca dit ♥ Tack Mamma och Pappa för bästa födelsedags presenten, love you!
 
Va så trött idag att jag försov mig till Zumba passet efter jobbet.. Sämst. Försöker på nytt imorgon! Hann iaf skypa lite med mamsi och papsi idag och på kvällen drog jag och Katharina till Michels för att införskaffa lite nya Scrapbook prylar. Alltid lika mysigt och jag förstår fortfarande inte hur sånt kan få mig så himla lycklig. Köpte en Route 66 skylt också som kommer passa sig sjukt bra där hemma sen! Bjuder på bilder från konserten senare i veckan, nu ska jag sova!!
Finaste vännen 

_______ Kommentarer ____________________________________