Tuesday November 26

Kom hem från Florida mitt på dagen igår och jobbade lite senare än vanligt. Vanlig jobbdag idag och samma sak imorgon. Men sen ni, på torsdag, då är det Thanksgiving. Min familj ska hålla i släktens Thanksgiving i år så jag ska hjälpa min värdmamma med att förbereda mat och städa med start imorgon! Taggar som fan då ryktet går att man äter massor med gott under denna högtid.. 
 
Och idag är det den 26e november, dagen då jag fick mina första julkänslor. Älskar verkligen julen och nu känner jag att jag är på rätt ställe för att USA är som sagt rätt galet när det gäller högtider. Hittade en radiokanal som spelar julmusik dygnet runt, gissa vad jag torterade ungarna med idag.. LOVE IT! Ska få en egenvald julstrumpa med mitt namn på också av mina värdföräldrar och 7e december är det dags för ett till 5K race, nämligen Santa Hustle. Googla så får ni se vad kul det kommer bli! Helt klart taggad inför december månad. 
 
Hoppas att allt är bra med er där hemma ♥ Tänker på er!
 

_______ Kommentarer ____________________________________