Roadtripen har börjat!

Igår så skulle vi ha tagit julbilder med familjen, meeeen eftersom att en av tvillingarna inte ville ta sin nap på dagen så somnade han när vi var påväg till fotografen och sov så hårt att det inte blev några foton. Kan ju säga att han vaknade och var hur pigg som helst 3 min senare i bilen men då var det försent. Så vi kommer att ta dom helgen efter Thanksgiving istället. Vet inte om jag har nämt det men vi drar till Florida nästa vecka!! Me and my hostamily, plus grandma..
 
Idag så tog jag äntligen mitt amerikanska körkort!!! Lätt som en plätt men hur skönt som helst att ha det i handen. Och nu sitter jag hemma hos Rebecca med Michelle och Kai är nere i hennes källare, haha. Amerikanare och att ha killar i huset.. never in your room! Vi är här allihopa för att vi ska få en tidig start på våran roadtrip till Kanada och Toronto imorgon!! Kommer bli helt sjukt roligt! Ska försöka updatera under helgen, promise. Puss




_______ Kommentarer ____________________________________