Happy Halloween

Dagarna rullar på som vanligt. Tvillingarna har hunnit vara sjuka den här veckan och jag har kännt mig lite halvdålig jag också. Var iaf och tränade lite igår på ett annat gym i närheten då jag inte är 100% nöjd med det jag går till nu men vet inte om det är värt att byta.
 
Idag är det ju Halloween så efter jobbet drog jag och en av deras nannysar ut på Trick or Treat med los kids. Jag hade min Batgirl kostym på mig och jag kan ju säga att jag var den enda över 14 år som var utklädd.. Men det va kul!! Vi har en hel del godis i huset nu dock. Farligt det där! Och så blev det pizza till middag.. min värdpappa sa att idag är den dagen på året då flest amerikaner beställer hem pizza. Tjockisar. Hoppas att ni har haft en mysig Halloween där hemma också!
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________